CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, 9 April 2011

x suke!

x suke! x suke! x suke!
x suke ble sakit pale dan sakit tekak..
x selesa nak tituw..da bape kali da nie...
bangun.. tituw..bangun.. tituw...
Aduh! sakitnye pale nie..rase mcm nak hentak kat dinding jew...
kalau la boleh tanggal tekak nie jup kan bagus..hehe
tengah-tengah sakit pale nie boleh plak tene mare..
pagi-pagi bute lak tuh..
nie x adil!! huh!
saya bukan buat salah pape pon...
cume x nak mamam ubat je..
x besa pon kan salah saya??hehe
punye la die dok membebel hanye nak suruh saya mamam ubat..
rase nak hempuk je pale die..
orang tengah sakit-sakit ley lak membebel..
kate saya degil la..Ye awak..saya mmg degil! bkn awak je..family law suruh mam pon saya x mam..
hehe bukan apa..saya nie mmg x ley dgr  ubat2 nie..pe tah lagi nak mam
mmg x la! 
siap tunggu uh saya mamam ubat baru die nak tituw..thanx ye ;)
Urm, awak sorry..saya mmg x suke mamam ubat sejak dari kecik lagi..
bila saya sakit je saya tahan je la...
saya tahu awak ambil berat dan niat awak baik..nak suruh saya cepat sihatkan..
tapi dah saya nie memang x mam ubat..
awak pakse macam manapun mmg xkan saya mam..sorry..huhu
tapi saya suke sebab saya tahu ada orang sayangkan saya..
awak! terima kasih ye..

No comments:

Post a Comment