CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, 15 April 2011

Kenapa jejaka "LUAR" jadi pilihan wanita D'Malaysia?

Kenapa lelaki atau jejaka di luar jadi pilihan?? betul ke?? Anda tahukah kenapa?? Urm, saya rasa la... jejaka kat "luar" lebih bersifat romantik, tidak putus asa, sentiasa mencuba cara yang terbaik untuk mendapatkan wanita yang telah menggocangkan jiwa mereka sehingga tak senang duduk la berbanding jejaka di Malaysia..haha ini pendapat saya la..mungkin ini salah satu sebab kenapa wanita-wanita Malaysia berkahwin dengan orang "luar".. tapi saya tahu bukan semua lelaki Malaysia tidak romantik seperti jejaka-jejaka "luar" tuh.. masing-masing ada cara yang tersendiri untuk dapatkan wanita yang dicintainya..x gi tu?? Urm, Saya pernah la terlihat beberapa orang yang macam tuh..seronok je..:) saya tahu wanita diluar sane pon nak kekasih mereka buat seperti dalam cerita-cerita korea, melayu yang ditayangkan di TV kan..ex, bagi bunga, coklat, nyanyikan lagu2 cinta sambil main gitar dan sebaginya lah..hehe sejujurnya saya pon kalau boleh nak macam tuh..haha mesti best..ngade je kan ..8) haha biasa la tuh , kaum hawa nie macam-macam yang diimpikan..nak macam tuh la..macam nie la..haha macam-macam ada (ala2 astro) tapi yang pastinya kaum hawa nie xkan cakap la dye nak semua tuh..pandai-pandailah kaum adam kalau anda nak tackle dwg..haha padan muka kaum adam, terpaksalah tahan ngan kaum hawa nie...haha tapi kadang-kadang kesian gak..Ye la mane taknya..sesetengah kaum hawa nie kadang-kadang tuh melampau sangat la :( Kaum hawa mahupun kaum adam..hargailah orang yang mencintai dan menyayangi anda dengan setulus hati.. terimalah segala kekurangan yang ada dalam diri kekasih anda oke..;) hey! Jum layan lagu nie..

haha bila dengar lagu nie..
buat saya teringat kat seseorang..
seseorang yang degil..degil..degil..
tetap gak nak menunggu...
sudah la ye awak..
kesian saya tengok awak..
tapi hari nie awak happy saya pon turut happy..

No comments:

Post a Comment