CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, 17 June 2011

Apa yang sesuai erk?

Penin..penin..penin..kerana memikio..Beberapa jam yang lalu, ada la seorang kaum hawa a.k.a kawan baik yang biol lagi sengal..(jangan mare ye MAKCIK!) tanya benda yang aku sendiri pun penin nak jawab..ha nak tahu apa yang dye tanye??umm, ape lagi.. nie la yang membuatkan GF a.k.a gadies dluar sane penin..hadiah apa yang sesuai nak bagi kat BF..Ha! itulah soklan yang dye tanye..jawab jangan x jawab fara oi...
Bf aku or Bf dye cm tuh..:P
Huh! berpeluh den menjawab nye...da la pale otak nie nga biol la jugak time tuh...demi kawan baik yang B + S tuh..aku perah jugak la otak nie...kalau boleh aku nak spin je otak nie..cepat ckit..hehecian plak kat dye..da la tengah ada krisis...so sebagai kawan an....tak kisah la..Demi mu si comot aku pikio...tengah2 dok pikio nie tiba-tiba (jeng..jeng..jeng) terlintas plak aku nak tanye yang BF dye tuh jenis macam mane erk..yang jiwang ka..macho ka..manja ka..aktif ka..sensitip ka..bape banyak ka la...kalo tahu BF dye jenis macam mana senang la cket..so jawapan yang dye bg adalah
**
**
**
**
**
**
Macho + Manje
macam la aku bagi idea cthnya kemeja(dia da bg)..jam (pon suda)..urm,ape lagi aku pun pi la cari kat internet..apa susa pergi saje at google paztu taip la apa yang nak di taip..hehe ha keluar la semua yang kita cari an3...so aku terjumpa la satu laman nie..ha kalo nak baca lebih lagi ..klik la link dibawah ini :
ha! dye pon berminat gak..tapi entah la sekajap nak sekejap xnak..aku pon x faham..Seingat aku la..BF dye nie minat gila la kat bende2 seperti kereta..so aku cadangkan bagi BF dye tuh Model kereta..Idea dari granpa Hasrul a.k.a Ayon hehe thanx ye granpa ..◕..pikio punye pikio punye pikio..aku cadangkan bagi je baju melayu..x lame lagi pon da nak raya..haha dye pon berkate-kate  "oke gak tuh...tp itu pon kalau BF dye nak pakai la"...dan aku pun berkate.."ala, apa susah kaw wat la ayat yang sedey2..minx sangat supaya dia pakai"..:) Insyallah dye nak pakai..yang penting kaw eklas nak bagi kat dye.. Akhirnya! dye bersetuju..hihi..walaupun idea nie agak "bodoh" cket tp kalau x cuba mane nak tahu kaN..ye x2?? SUKE..SUKE..Gud luck !!!