CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 11 April 2011

HatikuGumbira

baru saje lepas bergayut..
ha gayut pokok kew?pagi-pagi bute?Dasyat gile!
haha bukan gayut pokok la..tp .. ehem..ehem..
faham-faham sudah ler..macam kamoo tak pernah je 
Urmm...Awak...sorry ye..huhu
kacau awak tengah dok study tuh..sorry
Honestly, saya nak call awak time awak sent mesej
W*** rndu sgt la..ap leh wat ye..
(juz copy & paste mesej tuh..hihi)
sebab itu saya balas sekejap..tapi bila saya tanye awak tengah buat apa..
awak balas wat krje..tp x pat wat..grr..
bila saya bace ayat awak yang first tuh saya x jadi nak call awak..
huhu.. mesej-mesej awak sampai la saya kate sekejap untuk kali kedua..
sebenarnya saya ngan berfikir nak call atau tidak..saya buntu..
sambil saya dok fikir, saya pon men tekan je mane-mane 
mesej awak.. dan.. di skrin pon keluar la mesej awak
yang saya Bold kan di atas tuh! hehe
banyak kali saya bace mesej tuh je..mesej punya mesej ngan awak..
sampailah mesej y terakhir awak sent..
terus saya tekan butang hijau ...
sementara tunggu awak angkat..
tiba-tiba 
dup dap dup dap
aghhh tidak...!!
jantung saya berdegup kencang..kenapa mesti macam itu??
kotak fikiran saya dok berlegar-legar samada..
nak letak.. biar..nak letak..biar..
huh! macam mana nie..
Bila awak angkat je..saya diam dan dengar suara awak..
terus saya gelak..saya tak tahu nak cakap apa sebenarnya...
haha kerja saya gelak je arn..awak mesti pelik
Dekat sejam lebih uh asyik gelak je kan kerja kita...
Bila awak cakap pasal blog saya tentang tuh..
mula-mula tuh saya pusing gak..yang mane erk..
terus saya buka blog dan cari..saya tahu apa yang awak maksudkan..
tapi saya saje nak dengar awak cakap yang mane satu..
sebab saya xnak nanti salah plak..sory ye awak..
Lidah saya kelu x tahu nak cakap apa..
pipi saya panas dan sememangnya time tuh saya rase badan saya panas..
huuh! macam-macam lagi la..
Seingat saya awak ada kelas esok..saya x nak awak tituw lewat..
 nanti awak akan ngantuk..Bila awak ngantuk, nanti awak x fokus dalam kelas..
so, bila x fokus..nanti awak x faham dan bila x faham macam mana awak nak wat rivision..
x lama lagikan dah nak final..
sebab tuh la saya suruh awak tituw..
saya seronok sangat dapat borak-borak ngan awak..
untuk mengakhiri perbualan kami..
Urmm..haha biar kita saje yang tahu da la..hehe
urm, saya ingat ayat terakhir awak..
awak kate satu hari nanti pasti dapatkan..
(nie kalau betul telinga saya dengar la..haha)
x kisah la pape pon..
untuk awak,
Selamat Berjaya..fighting!! 
(nie Demam cite korea..tengok semua berjangkit..kihkih)
Okeyh la, jam pon sudah menunjukkan pukul 3.27 A.M..
dah masanya untuk tituw..
gud nite..;)

No comments:

Post a Comment