CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 28 March 2011

K.E.T.A.G.I.H dot dot dot

Entri hari ini tentang saya KETAGIH..
ha!!!! ketagihhhhh
No, no, no bukan ketagih rokok, ketagih arak dan bukan juga ketagih dadah...
HARAM!!  x moe2..hihi 
sebenarnya sekarang ini saya ketagih dengan Air Laici Drinho (nak gak gitaw)
Da berapa hari saya asyik minum air laici..
dan bila tiada air laici at uma, mula ar saya mencari-cari...huhu
nie masti da berjangkit ngan Big brother la...dye y slaloo beli so saya pon minum jew la...haha
sedang menikmati minuman tersebut....perghhh memang sedapppp...
tibe-tibe...jeng jeng jeng (series gile! ala2 hantu kak limah balik kampung) haha
saya telah diserang oleh satu penyakit yang amat sakit..
sakit ape lagi..sakit perot la...huhu (padan muke minum la banyak2 lagi)
Sumpah!!! lepaz nie saya
..
..
..
..
..
..
..
..
saya
..
..
..
..
..
..
..
..
saya masih nak minum lagi..
lantaklah sakit perot pon sakit la...
ade kesah!!

bbb : sakit..sakit..

No comments:

Post a Comment